Wakacje w Sarbinowie

18 czerwca 2022

W dniach 04-17.06.2022r. mieliśmy możliwość wyjechać na turnus rehabilitacyjny do Sarbinowa. Miejscowość ta położona jest w północno-zachodniej Polsce nad morzem Bałtyckim. Zwiedzanie Sarbinowa rozpoczęliśmy od promenady, z której jest przecudny widok na morze, wschody i zachody słońca. Przez długi okres a mianowicie od roku 1309 miejscowość znajdowała się 1,5 km od wybrzeża Bałtyku, jednak czas zrobił swoje i morze zaczęło pochłaniać miejscowość. Aby temu zapobiec postawiono kamienno-betonowy mur o długości 1 km. Udało się i teraz możemy spacerować promenadą która obecnie ma długość już 1,2 km. O tym wszystkim dowiedzieliśmy się od pani przewodnik, z którą pojechaliśmy na wycieczkę ciuchcią do Mielna. Nad morze mieliśmy bardzo blisko, a że pogoda sprzyjała to niektórzy z Nas byli tam nawet dwa razy dziennie. Byliśmy również na wycieczce w Kołobrzegu. Zwiedzanie zaczęliśmy od portu morskiego, potem spacer przez nabrzeże i tak trafiliśmy do Muzeum figur woskowych. Do naszego Domu wróciliśmy opaleni, pełni sił i szczęśliwi.