Wakacje w Jastrzębiej Górze

6 września 2021

W dniach 23.08-05.09.2021 roku odbył się turnus rehabilitacyjny w Jastrzębiej Górze. Zakwaterowani byliśmy w ośrodku Feniks oddalonym od morza zaledwie 300 metrów. Pogoda nas nie rozpieszczała, często było pochmurnie i padał deszcz, ale nie nudziliśmy się. W słoneczne dni byliśmy na plaży, gdzie mogliśmy wygrzać się na słońcu i pospacerować brzegiem morza. Jeździliśmy również na wycieczki: do Władysławowa, gdzie spacerowaliśmy Promenadą i zwiedziliśmy port morski, byliśmy też w Sopocie w oceanarium. Zachwycił nas bardzo Lisi Jar i Łebski Żleb – szczególnie swoimi stuletnimi bukami. Wieczorami chodziliśmy oglądać zachody słońca, gdzie mogliśmy zaobserwować magie kolorów nieba. Udało nam się również zobaczyć przepiękny wschód słońca. Wszystkie widoki były wyjątkowe. Niestety wyjazd nad morze szybko się skończył. Mamy nadzieję, że za rok znów spotkamy się w swoim gronie i będziemy mogli równie miło wspominać spędzony czas.

Trzej mężczyźni stojący przed latarnią morską. Mężczyzna z rozłożonymi ramionami stoi w spienionym morzu. Dwaj mężczyźni na plaży. Siedeem osób idących piaszczystą aleją pomiędzy drzewami. Zdjęcie grupowe. Jedenaście osób na tle soczytstej zieleni. Czterech mężczyzn stojących przed figurą trzymającą krzyż. W tle schody na wzniesienie i drzewa. Dwaj mężczyźni grający w hokej stołowy. Jedzące pizzę osoby siedząc przy stole. Siedem osób siedzących na fotelach pojazdu turystycznego. Osiem osób stojących pomiędzy dwiema figurami nagród filmowych Oscar. Trzej mężczyźni stokący obok woskowej figury Michaela Jacksona. Kobieta stojąca pomiędzy dwiema figurami gwiazd muzyki. Mężczyzna stojący obok woskowej figury Władymira Putina. Kobiety i mężczyźni siedzący przy stolikach i jedzący lody. Dwaj mężczyźni na plaży na tle zachodzącego słońca. Kobieta i dwóch mężczyzn na plaży na tle wschodzącego słońca. Dwaj mężczyźni stojący na plaży. Kobieta stojąca na piaszczystej alejce pośród drzew.